Satış Sonrası Hizmetlerinizi Mükemmelleştirin!

IOSIS-SOS Servis Otomasyon Sistemi,
web tabanlı, güvenli ve merkezi bir yapıya sahiptir. IOSİS-SOS Servis Otomasyonu Sistemi içinde tüm servis süreçleriniz tanımlanır ve kontrol edilir. Merkezi yapıda olması sayesinde, Servis Ağınızdaki süreçleri bütün detayı ile takip edebilir, uygulamalardan emin olabilirsiniz; böylece, son müşterilerinizin memnuniyetini arttırırsınız.

Organizasyon Yapısı
Servis Ağının Merkez Organizasyonu altında, Birbirinden bağımsız Servis Şirketleri veya Merkezin şubeleri tanımlanır, yapı, yetki ülkeleri ve bölgeleri detayında özelleştirilebilir. Böylece; IOSİS-SOS, çoklu organizasyon yapısını, ürün grupları, ülke / coğrafi Bölge veya Müşteri Grupları detaylarında sağlamaktadır. Dikey ve yatay düzlemlerde çok katmanlı organizasyon yapılarının oluşturulabilmesi, IOSİS-SOS’u benzersiz kılmakta ve rakiplerinden ayrıştırmaktadır.

İhtiyaçlarınızı Belirleyelim: Size Gereken Modüller Hangileri?
IOSİS-SOS, çok sayıda modülden oluşmuştur ve uygulama ihtiyaçlarına göre ölçeklenebilir. Böylece, bugünün gereksinimlerini karşılarken, hem bütçenizi aşmamış olursunuz, hem de, gelecekte çözümke durumunda olacağınız yarının gereksinimlerini de karşılayacak kapasitede bir ürüne sahip olursunuz. Modüler Yapı sayesinde, IOSİS-SOS’un da sizin gelişmenize paralel yeni süreçlerinizi karşılamasını garanti altına almış olursunuz. Yani, kullanmadığınız modüller için bir harcama yapmanız gerekmez.

Servis Ağınız Ne Kadar Çevik?
Çeviklik, hızlı ve doğru müdahale ile, doğru iş planlaması ve en az zaman kaybettirecek rotanın programlanması, yedek parça bilgilerine hızlı ve doğru erişim ile olanaklı olabilir. Çağrı Merkezi Entegrasyonu ile veya doğrudan Servise gelen çağrı ie süreç başlayabilir, iş ataması yapılır, iş sıralaması ve rota uygunluğuna göre randevu belirlemesi yapılır. Süreç ne kadar kısa ise, müşterinin ilk tepkisi o kadar olumlu olacaktır. Çevikliğe etki eden bir diğer faktör ise, yapılan bakım-onarımın bir kerede çözücü olmasıdır.Bunun için de, onarımla ilgili teknik bilgilere erişim kolaylığı, yedek parça stoklarının doğru takibi, parça siparişinin sağlıklı yapılabilmesi, Ürün Geçmişinin bilinebilmesi gibi noktalar onarım hizmetinin sağlıklı yapılabilmesine doğrudan etki eder.

Yenilikçilik: Yarın daha fazlası, daha teknolojik çözümler…
Bir ürünün satış sonrası hizmetlerinin sunulduğu organizasyonunun başarısı, kalıcı müşteri memnuniyeti ile ölçülebilir. Yüksek düzeyde rekabetin yaşanıldığı bu segmentte memnuniyeti yakalamanın en belirleyici koşullarından birisi de, teknolojik yeniliklerin hizmet üretme kanalında verimli biçimde kullanılabilir olmasıdır.
IOSİS-SOS, teknolojik yeniliklere kolayca uyum sağlar, geride kalmaz.

Müşteri İlişkilerinde Yeni Bir Dönem, Müşterileri Görün…
IOSİS-SOS, çok modüllü bir yapıya sahiptir. Bu yapı içinde, Müşteri bilgilerinin veritabanına kayıt edilmiş olması sayesinde, CRM kapsamında çok yönlü avantajlar elde edilir. Çağrı Merkezi Entegrasyonu, Tekil Müşteri Veri tabanı, Müşterilere yönelik kampanyaların organize edilmesi, hizmet verilen müşteri ile, ürün tedarikçisi arasında birebir bağlantının kurulması gibi gelişkin özellikler sayesinde, müşterilere verilebilecek hizmetlerin hedefe yönlendirilmesi olanaklı olur; yeni ürün ve hizmet satışı yolunda değerli bilgiler elde edilir.

Teknik İletişim, Teknik Eğitim ve e-kütüphane ile Bilgi Paylaşımı
Ürün onarımları vb. sırasında karşılaşılacak teknik sorunlar, sistem kanalıyla, merkez organizasyonuyla paylaşılabilir ve çözüm bulunabilir. e-kütüphane sayesinde, bakım onarım talimatlarına erişilebilir, dokuman, video kayıtları gibi görsel ve işitsel medyadan yararlanılabilir. Servis elemanlarının eğitimlerinin merkezi düzeyde takibi sayesinde, servislerin yeterlilikleri ve gereksinimleri net olarak görülebilir.

Malzeme Hareketleri ve Depo Yönetimi
IOSİS-SOS altında, Gelişmiş Depo yönetim modülü ve barkod, RF/Id kullanımı ile, Merkez Deponuzda olduğu gibi, eğer isterseniz; Servislerinizin de depolarını kontrol etmeleri sağlayabilirsiniz. Servislerinize gelişmiş depo yönetim fonksiyonlarını kazandırırabilirsiniz. Bu modül ile, Her türlü malzeme hareketi tanımlanabilmekte, minimum stok, otomatik sipariş seviyesi gibi özellikler sayesinde, servis stokları sağlıklı düzeylerde tutulabilmektedir.